Pomoc w zakupie wózka inwalidzkiego o napędzie elektrycznym
Kategoria:
Wymagane dokumenty:
- Swoje (lub dziecka) orzeczenie o niepełnosprawności.
- Akt urodzenia dziecka - jeśli sprawa dotyczy dziecka.
- Dokument stanowiacy opiekę prawną - jeśli sprawa dotyczy osoby pod opieką prawną.
- Zaświadczenie lekarskie (specjalista).
- Dwie niezależne oferty (od dwóch niezależnych sprzedawców/usługodawców), dotyczące wybranego przedmiotu dofinansowania.
- Informacje uzupełniające.
- Fakultatywnie: zlecenie na zaopatrzenie w wyrób medyczny NFZ.
- Fakultatywnie: opinia eksperta w zakresie dopasowania wnioskowanej pomocy do aktualnych potrzeb wynikających z aktywności.
Miejsce złożenia dokumentów:
PCPR - Al. Piłsudskiego 133 d, 92-318 Łódź (piętro: II, pokój: Nr 216a)
Osoba koordynująca program i przyjmująca wnioski:
Beata Grzesiak-Młynarczyk
starszy specjalista pracy socjalnej
e-mail: beata.grzesiak@lodzkiwschodni.pl
tel.: 665 030 349
Termin i sposób załatwienia:
Wnioski w MODULE I przyjmowane są od dnia 1 marca 2022 r. do dnia 31 sierpnia 2022 r. - (również za pośrednictwem Systemu Obsługi Wsparcia).
Wnioski można składać:
- osobiście w Centrum,
- za pośrednictwem poczty tradycyjnej,
- poprzez System Obsługi Wsparcia (SOW) - wyłącznie dla osób posiadających podpis kwalifikowany bądź profil zaufany.
Inne informacje:
MODUŁ I Obszar C Zadanie 1