Pomoc w zakupie wózka inwalidzkiego o napędzie elektrycznym

Kategoria:

Wymagane dokumenty:

  1. Swoje (lub dziecka) orzeczenie o niepełnosprawności. 
  2. Akt urodzenia dziecka - jeśli sprawa dotyczy dziecka. 
  3. Dokument stanowiacy opiekę prawną - jeśli sprawa dotyczy osoby pod opieką prawną. 
  4. Zaświadczenie lekarskie (specjalista).
  5. Dwie niezależne oferty (od dwóch niezależnych sprzedawców/usługodawców), dotyczące wybranego przedmiotu dofinansowania. 
  6. Informacje uzupełniające. 
  7. Fakultatywnie: zlecenie na zaopatrzenie w wyrób medyczny NFZ.
  8. Fakultatywnie: opinia eksperta w zakresie dopasowania wnioskowanej pomocy do aktualnych potrzeb wynikających z aktywności. 

Miejsce złożenia dokumentów:

PCPR - Al. Piłsudskiego 133 d, 92-318 Łódź (piętro: II, pokój: Nr 216a)

Osoba koordynująca program i przyjmująca wnioski:

Beata Grzesiak-Młynarczyk
starszy specjalista pracy socjalnej 
e-mail: beata.grzesiak@lodzkiwschodni.pl
tel.: 665 030 349 

Termin i sposób załatwienia:

Wnioski w MODULE I przyjmowane są od dnia 1 marca 2022 r. do dnia 31 sierpnia 2022 r. - (również za pośrednictwem Systemu Obsługi Wsparcia).


Wnioski można składać:

- osobiście w Centrum,
- za pośrednictwem poczty tradycyjnej,
- poprzez System Obsługi Wsparcia (SOW) - wyłącznie dla osób posiadających podpis kwalifikowany bądź profil zaufany. 

Inne informacje:

MODUŁ I Obszar C Zadanie 1